9.6.21

Обич

Разбра ли защо се върнах?

Не защото си прав, не.

За мен вече е без значение правотата,

Когато човекът го искам до мене.

Защо се върнах, разбра ли?

В гласа ти усетих молба

Най-сподавения вик, който съм чула: "Ела!"

С мене научи ли се да връщаш?

Научи ли се да спираш?

Колко истинско е с мен и защо

С тези, които обичаш не постъпи така?

Защо се върнах, разбра ли?

Аз бях готова цена да платя

След като не внимавах.

Знаеш ли колко загубих?

Претръпнах.

Отричай! Отхвърляй!

Господствай,

Ако ти се дам,

Защото е важно за мен

Моята идентичност да не залича.

Аз бързо вървя

Дъждът успя да ме навали.

Спри!

Заслушай се първо в твойто сърце

После тихо ме прегърни

И признай аромата на моята кожа.

Ти разбра ли аз защо се върнах

Аз съм твоя подкрепа

Ти имаш повече нужда от мен

Отколкото аз от твоята обич.

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails