19.3.24

Нямам търпение

Нямам търпение.

Нямам търпение да се разцъфнат люляците

Да заухае въздухът на пролет

Да съблека раменете си на слънце

И се радвам на хилядите въздушни протонни целувки.

Нямам търпение

Да се разцъфнат люляците

Да разпилея полите си на вятъра

И отново към теб да тръгна

Боса

С малко лак по ноктите.

Нямам търпение

Да помириша плътен букет люляци

Да заровя коси в аромата им

И гърдите ми да се напълнят с люлякова лила

за да издишам целия сън

застоял в костите ми през зимата.

Аз съм люляк

Който цъфти само напролет

През останалото време

Съм само жилав кислородоотдаващ храст през деня -

А нощем съм също толкова алчна и токсично жадна

като птиците,

Които се крият в дървото остреща ми.


Пия жасминов чай

И си представям,

че съм люляк...


В съзнанието ми изниква цвят

на гардения...

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails