30.7.11

Ще разбереш ли?!

 
Точно сега бих навлязла в тръстиките, за да отнасям късове от света в обектива. Думите искат да спят, като утайка от турско кафе. Само очите изпращат сигнал към сърцето или показват, че то все още тупти...

В душата ми е безмълвно като тиха зимна утрин, когато само видът на скрежта издавя скърцащ звук и дишането реже пространството като дебела шоколодава торта.

Шоколад, с горчив вкус на карамел и лешници.

Още има живец в тялото ми, щом при мисълта стомашните ензими се активират и събуждат лакомо ума ми.

Не, не бих посегнала към парчето

Но бих отворила крачка и като ски-бегач бих се засилила без да мога да спра, без да се уморя, без мускул да потрепне, просто като машина, докато железният въздух разреже дробовете ми и не превърне мозъка ми в бухнала овесена каша.

Туп-туп, туп-туп,

Нека изскочи, нека кръвта отиде цялата в лицето ми, нека ако ще сърцето не издържи.

Можеш ли да ме спреш, да прекося морето, да се влея в хоризонта, да се слея със сиянието, да се стопя във въздуха, да умра и после пак от вселената да се възродя.

Обновена и свежа.

Без шоколадова торта.

Без свещ.

Само с тръпката за малинови устни...


26 юни


И защото е невероятно на какво може да попадне човек, търсейки снимка - прилагам връзки към всички готини рецепти на шоколадови торти, на които попаднах. Лично, една след една ще ги изпробвам за радост на домашните и не моя заради женската ми суета. Една от връзките дава рецепти за какви ли не торти, не само шоколадови с малини :) все още само не съм проучила искат ли кредити за тази работа, но пък има достатъчно други и вегетариански и био ;) Жалко, че няма торти без калории, но пък като се замисля, снимките са ми достатъчни да се наям :) 

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails