30.5.18

Тази луна как се е облещила срещу ми


Погали ме по кожата.
Виж как луната се оглежда в нея
Целувай ме тихо и страстно.
Целуни ме по кожата
Докосни се до моята плът
Закопняла за нежност
За любов без пощада.
Погали ме по кожата
Дай ми глътка сладост
Ще ти отвърна с тиха въздишка
Със зверски копнеж
Тихичко сдавен във гърлото
Скътало всичките болки и злини на деня.
Погали ме по кожата
Покажи ми как тяло със тяло
Може да се обича.
Погали ме...
И после си отиди
Остави копнежът да ме довърши
Той е храната на мойта душа
Не страстите шумни.
Погали ме.
И после гръб ми обърни
Остави ме и
Бягай
Без милост и
Без пощада.
Страдам...
И точно преди себе си да изгубя
Върни се и
Целуни ме
Също толкова страстно
Колкото в деня в който ме пожела
Погали ме
И чак тогава до мен остани.

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails