10.9.21

Имам само искреността и себе си

Мога да ти дам само своята искреност и себе си в замяна. 

Нямам нищо друго. 

Мога да те целувам и галя, 

Мога да събуждам твоето трето око,

Мога да те подкрепям, но не и да лъжа или мълча, ако знам, че можеш да бъдеш още по-добър. 

Аз не се нуждая от утвърждаване, нито се боя от гнева ти, когато не си готов да ме чуеш. 

На мен не ми е просто все тая и нямам нужда да гъделичкам твоето себелюбие, нито всъщност ти го очакваш от мен. 

Но то си горчи. 

Не знам кой трябва повече да порасне...

По много водя те аз, по малко ти мен. 

Странно

Сега съм удивително спокойна, 

А ти наранен след като ме върна отново при теб? 

Поне сега трябва да ти е ясно, 

Че можеш да връщаш жена. 

И знаеш кога една жена се връща обратно. 

Знаеш, че можеш да поставяш точка и ти. 

Тъпо е някак да си все жертва

И една жена да е по-силна от теб... 


Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails