19.9.21

Да се влюбиш късно

 - Не си ли много стара да се влюбиш? 

За втори път за година ми задават подобен въпрос. За един мъж, който не обича е нормално да не разбере. За един мъж, който има всичко, също. Какво обаче би отивало да каже Хемингуей, Ремарк, Маркес...? 

;) 

- А влюбена ли съм? 

Аз правя разлика между "влюбен съм" и "обичам". Едното е мимолетно и сляпо, другото е твърде човешко. Двете версии в едно не познавам. 

Обичащият човек вижда много, но приема, защото обича. Влюбеният е сляп, той е зает с химията в себе си. 

Аз мога да предизвиквам тази химия, без да ми се налага да се влюбвам. 

Обичта е чувство. Чувствата са управляеми. В тях има съзнателност. 

Влюблеността е емоция, а емоциите са стихия. 

Страст? 

Че вие виждали ли сте влюбен човек да не изпитва страст? 3 години - толкова трае да бъдеш влюбен. 

В обичта има отдаване. Това е един етаж повече. 

Аз обичам много хора. 

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails