24.5.22

Ветрове в дома ми...

Отворила съм всички врати у дома, също като в детството ми и както обичам - домът ми да е отворен и пътуваме в него като в кораб за специални пътници. Само стаята на големия е затворена - там е неговата вселена и тя е неприкосновена, какъвто и да е хаоса там според майчините очи.

Къщата диша.

Котето е доволно, че може да се мърда като височайша кралица навсякъде и не бяга, дебнейки отварянето на една или друга врата - о, тя е божествена котка прекосява пространството като бяла светкавица, покорявайките със златните си очи на края на своята точка от пробега.

Избърсах всичкия прах. Стана така от само себе си, а не исках да губя време в хигиенизиране. Ръката сама стори всичко по някаква неземна инерция...

Различните зони в главата ми започват да се стабилизират. Все още ми е трудно да пресмятам, все още срещам затруднения в изразяването и речта ми е наситена с грешки и бедна като обрулена круша...

Сърцето, сякаш е изпаднало след тахикардията в брадикардия. Вероятно отстрани приличам на спящата красавица... Болката има различни измерения. И само едно - за теб. И само едно - за случай.

Вече развивам инстинкт за сбогуване с душите...

Моята принцеса е може би паднал объркан и съгрешил ангел.

Пазя крилете.

Пазя ги. 

За тези, с които имаме договор.

Този път. 

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails