6.5.22

Забравих си стихотворението!

Все още обичам маргарити,

Въпреки миризмата им, която не понасям.

Можеш ли само да гледаш

Нещо, което обичаш

Без да докосваш

Без да надушваш

Като крехка картина в снега?...

Още обичам фрезии

Да ги поглъщам с аромата им от ръцете ми

Където са се докосвали

В цветове, които събуждат

Очите ми право във мозъка -

Ах, това лилаво, и слънчево жълто,

Розово, бяло

В най-лъскаво плътно зелено...

Колко стръка  фрезии

Можеш да събереш със дланта си?

Бих държала ги с двете ръце...

Започнах да обичам божури

Този надиплен кичест в розово цвят,

Чиито аромат никак не помня,

А само някаква много странна

Милувка, идваща от времето ми назад

В двор, където въздухът докосва сърцето ми...

Помня и онези градински най-нежни в цвета си

Прелестни дребни уханни карамфили

Във сребърнозелени стебла...

И гарденията бяла ухае,

А орхидеите в цвят на седмата чакра

На прозореца ми цъфтят...

Всичко,

Всичко

Започва от една маргарита...

А докато седна

Забравих 

Стихотворението от пет реда,

Което преди малко сътворих...

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails