10.1.10

...отсейване...


Сънували ли сте апокалипсис? Аз поне не бях сънува от ученическите ми години, когато Татовата пропаганда ни заливаше от средствата за масова информация за идващата от Запада заплаха от ядрено унищожение...

Да сънуваш обаче световно унищожение ознавача,... че вероятно нещо в живота ти не е наред и излиза извън твоя контрол. Със сигурност това, което аз разчитам е, че начинът ми на живот застрашава май здравето ми...

След ден, събота сутрин, се събудих като труп, с болежки, тук и там..., които ме изплашиха, а аз лесно не се плаша от болежки...
Действително миналата седмица натоварих организма си допълнително с ново изпитание. След месец ме очаква още едно...
А ежедневието ми е натоварено... Изглежда допаминът добре си беше свършил работата да поддържа тялото ми бодро, въпреки недостатъчното сън... Но явно беше до тук. Не само съзнанието ми, но и тялото ми дава сигнал да прекратя състоянието на еуфория, в която се опитвам да се поддържам почти постоянно малко повече от половин година... Очевидно човек трябва и от еуфорията и силните емоции, макар и положителни, да си почива от време на време...


Правили ли са ви впечатление хора, които постоянно изглеждат щастливи, винаги са усмихнати, жизнерадостни... В живота си съм срещнала две такива момичета. Поведението на такива хора винаги силно ме е впечатлявало. Тези лица внасят в компанията на други невероятен живот, стават душа на компания, любимци са, всеки иска да се докосне до тях... На пръв поглед могат да ви се сторят не достатъчно интелигентни и лековати, но повярвайте ми в тях няма нищо повърхностно. Напротив, ако допуснете подобна оценка, най-вероятно вие имате проблем в тази насока...

Зад маската на постоянната жизнерадостност и леко посрещане на препятствията, се открива един човек, който много често успява успешно да се справи със сериозни проблеми, да понася болка, стоически да се справя и да разсъждава доста трезво... ... без да натоварва околните със собствената си персона и душевни терзания... За мен без съмнение такива хора притежават огромна сила... Често колкото и парадоксално да изглежда, те са самотни... Защото другите се зареждат от тях, но никой не се сеща да ги попита от какво те се нуждаят и дали не им се плаче...
Докоснах се до тази сила.


От дни осъзнавам, че животът има закономерна цикличност.
След годината на прилив, в която открих толкова много, следва да се оттегля назад и да изведа смисъла за себе си от придобитото... Открих отново радостта да чувствам, простора на хоризонта, многократността на човешкото лице... Беше година на огъня. А сега след стихията на чувствата ми предстои да изградя духа... :)




Вероятно този текст ще се види странен някому. Но не съм твърдяла, че посланията, които ще отправям, ще са директни. За хората, които са запознати с тази материя, знаят какво имам предвид (макар че не мога да се меря с тях – разчитам на случилото ми се и собствената интуиция, не на теория). От полза ще е за тези, които минават по същия път...

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails