26.8.22

Слънце

Прочетох книгите.

Детето се пооправи.

Времето е облачно.

Пореден ден.

Не е добре, когато си на почивка с дете, времето да е дъждовно.

Ако бях сама, дъждът нямаше да е пречка да разговарям с морето.

Даже море, дъжд и душа ще се блъскат и раждат в една мокра виелица...

Сушата сега ме изчегъртва до дъно, пласт след пласт, кора след кора.

Ръждясали и нови демони се обаждат и се кикотят над мен и моите съпротиви.

Смъртта ми говори на ушенце, а може би животът ми шушне.

Добавям си Ялом "преди да се научим да живеем с мъртвите, трябва да се научим да живеем с живите."

И въпреки всичко само един глагол излъчва най- дълбокия пласт ядка в мен. Обичам.

Прави ли ме това беззащитна и губеща?

Със сигурност, дефицитът не определя живота ми...


Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails