20.11.09

Dance...


Пуснала съм музиката до дупка.
Нося се на гребена на вълните.
И отключвам душата...
Защото днес, и вчера й се насъбра.
Опитват се да избиват сълзи
Но не текат.
Толкова е трудно да се стичат при мен,
... а не трябва.
Лявата ми ръка се включва. И става доминираща. Бели без затруднения вече отдавна несвежия портокал.
Музиката ме носи на гребена на вълните си.
Чак детето идва да ми направи забележка.
Съжалявам, и майките имат нужда от време за себе си :) Ще се позанимава тази вечер малко сам,
А аз ще оставя душата ми да потанцува...
Да се бори чувството отново да не изчезне...
...„Не изчезвай” - Невена
И пак ми се плаче...
с „Поглед на дете” – Тони
Запомнете нещо от мен. Ако загубите близък.
Плачете.
Плачете колко можете повече.
На глас.
Застанете срещу развълнувано море и викайте колко глас ви държи. После бягайте по брега. И пак крещете нагоре към небето. До пълно изтощение.
После обезсилени си спомнете всички прекрасни хубави моменти с вашия близък. И поканете усмивката. Вие сте богати. Бог се е погрижил за него/нея. А вашата мисия продължава.
Това ще е вашата философия за напред – спомняйте си хубавите моменти с него/нея!
А когато ви се доплаче –
плачете.
Говорете. Какво, че ще помислят „колко дълго страдате", "не го ли превъзмогнахте”... Та той/тя е част от вас...
Но говорете само за хубавите моменти.
И запомнете
всяка подтисната сълза, е
година агония.
Колкото и да страдате, няма да го/я върнете. А напротив, става по-лошо...
При мен: не помня години от живота си –
а не трябва, и със здравето пострадах - от имунитета ми нищо не става...


СЕГА СЕ УЧА ДА СЛУШАМ МУЗИКАТА.
Никога не съм СЛУШАЛА музика.
На гребена на ВЪЛНАТА съм...
И се опитвам да се боря да запазя чувството,
Което успя да ме върне...



P.S.
Трябваше ми безумно много време... какво да правя като са ме възпитавали в японска сдържаност и спартанска лаконичност...
Самокритичността отново се появи :) Опитва се да заеме мястото на моята влюбеност. Да си гледа работата!

СЕГА ЩЕ ТАНЦУВАМ!

- “Barcelona – Fredie Mercury&Caballe---

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails