29.1.21

Валидиране

Звънях ти.

Мислех, че съм закъсняла.

А чужд човек ми се обади,

Оказах се нечакана.

Отново блъскам се в стени -

От място, изискващо от мен да бъда рамо

До място, във което мен ме няма.

Пораснала съм

Повече отколкото желая

Емоциите си отлично мога да владея

Закъде обаче сме без чувства

Без миг на нежност

Топъл поглед

Без ласка във студена нощ

Без топла дума в скучен делник.

Не знам дали греша,

Или пък ти,

Но на живота си държа,

А той е пъстър вътре,

Със полъх на оса и пеперуди.

Обичам да обичам -

От трудности не ме е страх,

Безличността ме губи.

Пред нея бих избрала болката,

Която да управлявам мога.

Сърцето ми ти казва сбогом,

Умът ми отдавна е разбрал,

Единствено духът е този, който

Остава силен да ни свързва.

Но кармата е друго нещо,

Тя иска своето,

Вода и огън,

Все в стихия,

Готова е да те превърне.

Отправям се по своя път

Това е неизбежно.

Благодаря ти за този кръстопът,

Копнежът си остава верен,

Стремежът вече - безметежен.

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails