12.5.10

Картини, които обичам...




Името на Ралица Денчева научих съвсем случайно. Вече не си спомням какво точно търсех в интернет, когато попаднах на нейните картини. И забравих...
Защото те оживяха пред мен с всичките си цветове. Напомняха ми приказните сказания, с които изразнах, тези, които ме научиха да бъда това, което съм и което обичам да съм... Все пак в сказанията образите са само на въображението, създадени от автор или от полетите на собствените мечтания...
А когато с очите си се докоснеш до цветовете... сърцето ти се изпълва с невероятна магия. И въпреки че съм съгласна, че мечтите си имат един единствен самотен собственик, точно в такива моменти осъзнаваш споделеността на най-желаната и вълшебна самотност, която само творчеството може да създаде... И този човек също ти става скъп...
В картините на Ралица се къпе Слънцето. Очите са най-пълни и носят най-живителните трептения, които едно момиче или самодива би могла да предаде...


А и има още нещо...
Една картина е в най-дълбоката ядка в душата ми. И ми показва, че сякаш с Ралица се е случило някога да сънуваме едни и същи сънища...


Ралица, желая ти успех! И продължавай да раздаваш на света обичта си чрез картини и цветове... Моят свят с теб е по-пълен! Благодаря ти!


Картини на Ралица Денчева





















Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails