Времeто е най-верният показател за истинността на чувствата и желанията ни.

18.5.10

God's Love



"The way you make love is the way God will be with you."
The Persian Poet Rumi


Въпреки че чувам Господ често да ми се кара, всъщност с цялото си същество усещам, че Той ме обича красиво.
Може би понякога ме гледа умилен и ми се наслаждава като на малко дете, на което можеш само да се радваш. Лекичко усмихнал се на палавите ми опити да изглеждам голяма.

Господ не ме съди за грешките ми, а със светлината в очите Си ми казва да продължавам. И аз също, както малко дете, обръщайки гръб на моментната болка, се втурвам към новата си лудория да опознавам света, а всяка лудория е част от играта.

Понякога Господ плаче, плаче заедно с мен. Изглежда изстинал, когато му е тъжно, че ме боли. Или изтръпва, когато е уплашен да не ме изгуби. Но той е голям и трябва да изглежда твърд и силен и не дава признак за рязката болка в гърдите, а ми праща послание, в което да разчета Неговото: "Момиче, съвземи се!"

Когато Господ е с мен е замечтан. И именно затова ме обича. Защото в мислите си съм облякла жълта премяна и се разхождам над безкрайните полета с цъфнала рапица, за да си говоря с вятъра, а Той слуша нашите тихички шушукания и сподавено се смее в шепи...

Струва ми се, че с Господ се обичаме. Понякога, знам, че си го заслужавам, когато без свян Го дърпам за брадата, но докато наведе глава и ми посочи заплашително показалец, е забравил за какво всъщност съм предизвикала гнева му. А аз смирено и виновно го поглеждам из под вежди, горчиво разбрала, че така не трябва и изричам, така че само Той да ме чуе: "Ще ми простиш ли, Господи, дързостта!... Стремя се да се уча!"

Всъщност, понякога си мисля, че на Господ му е хубаво с мен и затова често се връща - да ме погледа, да се изпълни сърцето му и да си отпочине преди да се втурне към безконечните Си дела. И на мен, ми е хубаво да усещам присъствието Му, а затова няма значение колко далеч е - знам духом Той никога не ме е напускал.

2 коментара:

Jackie каза...

Поздравления Rumi!
"О, Господи, аз вечно ще те моля -
Живот ми дай във дните ми горещи,
и лек ми дай за раните отколешни,
и път ми дай в бленуваните срещи!

В Живота научи ме да мечтая,
мечтите си в реалност да превръщам,
събития и тайни да гадая,
и... никога да не оставам същата!!!

Rumi каза...

Jackie,
Благодаря! @>-`-,

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails