24.5.10

Неочаквани препратки

Имам два въпроса :) Трудно ще ми излязат от ума... Интересно ми е.

Затова ще помоля, музикално компетентните, може и лингвистично компетентните, да разсеят мъглата в мен ;)


Във въпросите си не влагам и сянка негативизъм. Това, което ме интересува е движението, погледнато много назад в миналото. Свързано е с преселението. Мога да греша. Не съм познавач. Ето защо смятам, че правя неочаквани паралели. Но идеята ми допада... И откриването на усета също.



1. Приложената по-долу песен - невероятно звучене, изпълнение, глас и чувство на Зара! - ми напомня страшно на наша, българска песен, с подобно звучене... Сещате ли се такава българска песен?



Zara "Dle yaman"







2. Защо ми се струва, че в следващата песен долявам гръцки ритми? Първоначално дори намирах нещо общо между звученето на първата и втората песен. Вече не съм сигурна. :)


Dulce Pontes "Lagrima"









Отговорите на всички въпроси, които можем да зададем, са в нас, защото и въпросът и отговорът лежат частично в едно и също поле информация... стига да се запитаме, стига да искаме да търсим отговорите...

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails