31.1.24

Не ми е нужно суетно да бързам

Ноктите ми са станали толкова дълги

Че ми пречат да имам своята връзка на бързина със света

Дългото е със собствено усещане за всеки

На едни не им стигат и два сантиментра

На други са много и два милиметра.

На мен ми трябват

Толкова колкото за красота

И не ми пречат да бъда себе си

С пръсти които да могат да галопират

По клавиатурата без да се спъват.

Бих ги подкъсила до минимум

Само ако съм доктор

Или свиря на пиано

Защото там деликатността на допира

Е толкова важна

Колкото гъвкавостта на всеки прешлен в гръбнака.

С пръстите си мога да прегръщам целия свят

С очите си вече не така мога да съзра

А ушите ми са невъзпитано мои.

Казват, че индианците могат да слушат с коса - 

понякога им завиждам,

Но си имам шесто чувство

каквото и да е то -

за да не ми е нужно суетно да бързам

Извън мойто ниво.

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails