19.2.21

Дух ти мой, моя свобода и наказание :)

Интересно е как дискомфортът те стимулира.

Разбира се, има вариант да не ти стигнат силите и да се предадеш, да легнеш, да се отчаяш, да се блъскаш в стените или да се удавиш в алкохол...

Но духът в теб понякога е по-силен от самия теб и не предава предназначението ти.

Всичко което си виждал в себе си като проекция, като смел план за осъществяване, път, до който са постлани пропасти и трънаци, баири и безводие, изведнъж духът те издърпва в дупката, към която си склонен да залитнеш.

Благодарна съм на моя дух. Малко е тромав, прекалено флегматичен, нереално за дух, за да съм поетична, но определено е дух със здрави ръце и гърди, на който може да се разчита...

На моя дух му харесва, когато пиша, когато пиша бързо и успявам да хвана грешките, заради бързината, с която работи нервната ми система...

Дааа, още помня думите на учителката ми по английски, която бе със завиден стаж, и ми бе споделила, че не е виждала друг човек, който пише толкова бързо...

Бързо ли пиша...

Това е страхотна стихия, при която не е толкова важно какво пишеш, колкото да пишеш, да пишеш, защото се свързваш с хармонията на вселената и вълните предназначени за теб...

Отново творя музика. Да, чрез думите си винаги съм предавала енергия, не смисъл, смисълът всеки сам го намира, а енергия, така че да се наелектрезираш, да те порази лъч издълбоко, да те преобърне, за да продължиш сам пътя си малко прероден...

Толкова ми липсват понякога училищните дни, в които можеш да се докосна по-често до Божията способност да предавам енергия...

И днес, когато съм безкрайно тъжна, издълбоко, но не външно, си мисля, че моят дух е много специален, за да ме води по тези трънаци и да не допуска да се предавам...

Странни задачи сами назначени...

Започвам да искам всичко, всичко, което искам наведнъж, за пояснение тези неща не са за получаване, а за правене... Но едното води към другото, другото е част от третото, което се връща към първото, и се получава 3Д фигура...

Сложно е, но явно и невроните градят паметта ни във фигури...

Красиво е...

Обичам красотата в науката...

И така, трябва да задействам план 3, за да се реализира план 2 и случа есенциалния план 1, без да накърня Божията заръка 0.

В този свят нищо материално не си заслужава!

(Освен мозъкът ни, който може ендорфини да създава ;) И със сигурност, това е по-гот от секса ;) )

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails