26.2.21

Моят свят е пълен

 Моят свят е пълен. Ако избера да бъда с теб, то е защото можем да споделяме светове ☼

Нито да рушим нашите си светове, нито да запълваме дефицитите си, нито единият свят да носи другия.

Моят свят е изпълнен с цветове. В него има и черни окраски. Достатъчно много. Но има и много други слънчеви цветове, чията пъстрота го правят различен, мой и уникален.

Ако ти харесва - заповядай!

Моят свят може да те издигне. Моят свят може да ти даде усещане за Дом. Може да възобнови връзката с корените ти. Но моят свят е и тежък.

С него не може да се справи всеки.

Зависи от събирането на двата свята.

Но знам, че може да бъде красиво.

И знам, че смисълът си заслужава!

Зная, че твоят свят може да ми позволи по-често да разтварям криле!

Това ми е толкова нужно, колкото водата, за да съм жива!

Остава ми само да те позная.

Остава само да ме припознаеш ;)

Мисля, че водя с крачка,

А ти? Ти си просто проектор...

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails