27.4.22

Сбогом любов

(Не е стихотворение!)


Най-тягостно е не, когато някой те отхвърли.

Още повече възникнал конфликт между двама - такива се случват.

Дори раздялата след конфликт не е така тежка.

Както когато си отидат емоциите ти.

Оставането във връзка без емоции е присъда.

Понякога емоциите могат да възникват с течение на времето.

Но не стане ли това или те пресъхнат

Е по-добре да си отидеш.

Интересното е, че и този път изпитвам яд.

Питам се защо.

Знам, че можеше да бъде различно.

Семето беше силно и обещаваше плодородна градина.

Но не можеш да се натрапиш на другия,

Не се получава, когато

Портата от другата страна е затворена.

Физическото присъствие, без пълнежа отвътре

Не значи нищо.

Чувствам се, като онази лисица,

Която влязла гладна в пълното лозе

и излязва също толкова гладна от него,

за да може да се провре през отвора на оградата му.

За разлика от лисицата,

сега моят опит е доста по-богат от нейния - 

в моя житейски път нямах

версията да оставя за мен нещата да се развият и приключат от само себе си.

Никога не съм била човек на илюзиите,

но осъзнавам, че да се живее с тях е далеч по-лесно

отколкото да търсиш пълноценност в отношенията си.

Независимо от това

Подобно качеството на живот

едва ли някога би бил моят избор.

Струва ми се, кармичната връзка

Изпълни функцията си при мен - 

днес осъзнавам по-добре цената си

отколкото преди.

Трябва да съм благодарна,

че ме изтърпяха,

без да ме обичат.

Усещането беше хубаво.

Но е време да продължа себе си.

Спряха ни газта.

Предстои много студено време...

---

Само трябва за малко да се освободя

от натрупана токсичност.

Хубавото е, че се отблокирах ;)

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails