30.12.23

По китайския хороскоп съм родена в годината на водата. Също като малкия ми син. Големият е метален. Според западния зодиак принадлежа на земните знаци, малкият остава воден, големият - огнен. Според нумерологията пътят на живота ми принадлежи на огъня. Този на големия ми син е на земята, на малкия - отново водата. И двамата са Дракони, аз - един малък изглеждащ незначителен плъх или мишка. Не знам как едно толкова малко и клето създание би могло да се справи със змейове и хали, освен да използва хитростта си и осмири гнева на Дракона. При всички случаи на бедната девойка зад образа на сивия воден земен знак и предстои да опознае напълно силите на водата и се превърне в Слънчова майка. Ето затова Слънчовата майка винаги е земна жена, а не просто богиня.

Налага се да трансформирам енергията си. Да я събера и излея по начина, по който искам, за да създам нова атмосфера.

Ако не се появя тук скоро, простете ми - значи съм на прав път да осъществя сърцето си :)

Създаването на този блог по неведоми пътища господни бе провокирано безучастно от един човек. Този човек все още е носен от душата ми. Имам задачата да оставя завещание. На трима души. Едното посвещение му принадлежи от миналия ми живот ;)

Имам да събирам култури в нещо ново.

Бъдете щастливи и здрави в предстоящата година на Зеления дървен дракон!

Предстоят много промени за всички ни.

И все пак, до скоро!

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails