1.4.24

Толкова много птици

Толкова много птици

минаха през ума ми,

че се превърнах 

в обширно поле,

осеяно с жито и ситен синчец.


Толкова много птици

минаха през душата ми,

че тя се изроди в дълбоко небе,

синьо, осеяно с малко бели облаци.


Толкова много птици седяха на скута ми,

че тялото ми заприлича

на скала и гнездо едновременно.


В толкова много птици

се впиваха очите ми,

но се събуждах жадна,

напомняйки си,

че и аз мога да летя.


Толкова мното птици

Не ме припознаха за своята.


В толкова много птици

Не видях светлината,

Която да ме накара,

Да се насоча на юг

или се издигна високо в небето.


Толкова много птици

Все прелетни.


Има птици, които са ято,

Други по двойки летят,

Трети остават орлици,

докато зимуват.



Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails