7.4.23

Каменна жена

Казваш си, 

Нищо. Паднах. Отново ще се науча да ходя.

И така, колко пъти в живота?

И има ли път, който да е последен...


Случи се,

Седнах - не паднах.

Не легнах - вкамених се.

Краката атрофираха.

Колената не действат.


Това падане последното ли беше?


Уча се да ходя.

Болезнено е, но бързам.

Мускулите са здрави, но костите - не.

Също като живота, който не те е оставил, но духът ти е отлетял.

Душата ми е все същата,

Тя си играе с детето...


Уча се да ходя. И мога да кажа, че боли.

Костите ми вият,

Но мускулите се радват.

Сърцето ми бие,

Мозъкът действа,

Но слънчевият сплит се скри

и ми липсва.


Захарното момиче винаги може да се стопи, но защо никой не ми каза, че може да се превърне и в камък...

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails