17.6.23

Ненанизан тюркоаз

 В един от най-енергоразходните ми периоди, без сън, но с много любов се отключи онази издълбоко вродена ни женска креативност. Съзнанието ми редеше мъниста, очите ми виждаха нанизи, гривни и колиета.

Приложих сила, за да спра съзидателност на - твърде скъпо щеше да ми излезе, а и човек е ограничен, трябва да се канализира в едно, две, три неща, без които не може да диша.

Открих ненареден тюркоаз и халкички - толкова лесно въображението ми виждаше обици и гривни... Бижутата за мен винаги са били изкуство, енергия, послание, събуждане, а не материя. Реденето на мъниста, конци, плат, дърво, цветове е дар, даден ни от Бога, докато ни прави от калта.

Открих ненаредени мъниста и халкички. Погледнах ги като материя. Потиснатото е забранено. Трябваха ми 10 минути, за да може логиката да види искрата.

Но очите ми вече не виждат дупчиците в мънистата.

Дамата с косачката е безпощадна...

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails