30.11.20

Принадлежиш ми!

Моите нощи не са тихи,

или поне не отстрани.

Знаеш ли,

Ще си пусна още по-дълги коси,

За да скрия от тебе огъня.

Ще ти оставя да се насладиш само с очи,

Ще те оставя да се гърчиш в копнеж

По тяло, което не можеш да видиш.

Не, скъпи мой,

Нейното гладко лице,

Не може да приюти

Твоя демон.

Защото той ми принадлежи.

Обещавам ти,

Ще бъдем облечени само

в моите коси...

Аз не виждам,

Нито пък ти,

Остарели сме малко,

Но едни сетива,

Пътнико,

Се заменят със други.

Моите нощи не са тихи,

Никак дори.

Потопи се в леглото ми

Кожата ми леко докосни,

Чуваш ли я стихията?!

Отключи.

Обещавам ти ще бъдем облечени

само в моите коси,

Докосни ме отново,

Този път устните си в моите впий

И се слей така

Както не си могъл досега.

Тихо!

Чуваш ли я нея стихията,

Как омазва те сладко в греха?!

Ти го обичаш,

Него, дявола,

въпреки че си син на светлина.

Да ти обещая нощи тихи?!

Добре.

Само за миг,

За да си спомниш,

Че не съм дете.

Водя те,

Събуди се

С мен си само за това.

Моите нощи никак не са тихи

Нищо, че вече не чувам,

Нищо, че в тъмното със зеници не виждам,

Аз имам други сетива

И те улавям

На километри.

Моите нощи не са тихи,

Само ти би го разбрал.

И това, мили мой,

Си има цена - 

Твоята блудна душа!

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails