10.3.23

Синьо поле пред очите ми

Не знам защо

Събуждам се обичана

Щастлива съм през първите часове на сутринта

Докато не потъна в работния процес.

В него се губя,

Не, по-точно се сливам,

И не знам коя съм

Там съм работа,

Но такава, в каквато се изразявам.

В късния следобед откривам умората

Отново са ме настигнали отнякъде подхранени роматични мисли,

Но този път те са неспокойни, не като сутрешните, с които гледам слънцето наравно.

Тези трепетни шепоти викат нощта

Дърпат черната завивка до носа ми

Искат да ме скрият на топло

И потъна този път дълбоко към себе си.

Вечерта е третата аз, която играе.

Тя може да бъде дръзка, палава или безсрамно залежала се.

Вечерната мен е егоистична, но пламенна.

След нея настъпва тихата нощна,

Която може да успокои цялата вселена до състоянието ѝ преди взрива...


Събуждам се

Обичана

Незнайно защо

След пътуването от през нощта.

Преди привечер

Виждам 

незабравки

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails