3.8.23

алпЪ Барс

Станах.

Станах рано.

Обещаваше се плодоносен ден.

Бях отпочинала.

И лошите ефекти на жегата не ме държаха в нищото.

Трябваше да сглобя полилея - състои се от трийсетина лилави цветчета, които се завинтват на определено място. Задачата щеше да е лесна, ако болтчетата бяха достатъчно дълги, а гайките с правилна резба.

Изпуснах 3 цветчета.

Счупиха се 2.

За първи път от 8 години почистване на този полилей изпускам и чупя цветчета.

Наредила съм пюлилея пак естетично, въпреки липсата на вече десетина, останалите счупени по невнимание от диви мъже.

Прането е прибрано.

Започвам да готвя, защото малкият Барс трябва да има сила.

Малко след 8 е.

Той се събужда, споменавам за 2 страници четене и всичко полита с главата надолу - точно както в гнева си прави алпът Барс.

Ако се бях успала нищо от това нямаше да се случи...

Но това е логиката на беглеца.

А аз съм майката на алпа Барс,

викат ми Ума Кхан.

;)))))

☼☼


За сетен път си мисля, че трябва да бъдем много внимателни към икони, убиващи дракон. Не знам още кой точно стои в първообраза за свети Георги, но може да се окаже, че той убива не друг, а рода Дуло. Светлите войни - БОЛГ арийците. И тази битка сякаш продължава до днес. Не знам какъв е грехът на или завистта към Болгх хората, та да се заличава всеки корен от тях и всяко дърво.

Няма славяни и българи. Славяните са, за да се спре паметта за българите. За удобство на Виликите и съседите. 

Но езикът е свещен. Дори заличаван, дори изкълчван и изкорубван, неговите останки в други по-млади езици ще останат да вибрират с гените ни.

Аз го припознах и в латинизирания му вариант...

ЕСТЕ да бъде.

Знаех и по-рано, че флагът с Дракона е българският знак. Има го документирано за Черна България - Волжска. Вероятно го е имало за синове на Дуло. За да го стъпче Византиеца...

Защо обаче латините са по-близко до българите от византийците, но и са замесени в заличаването ни - не знам? Лукави са те - като лисици са лукави.

Родовата памет трудно ще изчезне. Още говорим за змейове и змеици. Раждаме приказки от нийде. А аз знам и за града на Самара и не само... И от Перм искам да си взема Драконово сребърно сърце. Вероятно по-добра от Казанската водка няма ;) 

~            ~            ~

БАРАДЖ - добър змей, покровител на Свещената Българска Династия Дуло. 

"...Решил Аудан, 

че Всевишният е посочил Барадж 

като знак за своята милост 

към българите. 

Той помолил Барадж 

да се засели в планината Урми в Есегел. 

И заповядал да извезат на знаме 

образа на Барадж..."

~            ~            ~

Имаме много скалъпена световна история, и много скроена история на езиците. 

Свети Георги и Свети Димитър са може би антиподи, единият убива българите, другият - българоубиеца. За свети Димитър още не съм сигурна, доколко е свързан с нас. Но по-скоро бих се доверила на Асеневци...

Защо, Украинецо, два пъти ни предаде? И защо Сърбино ни смяташ за враг? Единият предаде майка си изначално, другият остана неприпознато чадо на брат ти, също като страната на Петър, Черния. Но той е силен, създал е нова Религия...

Липсват ми познания за Унгареца. Трябва да разуча и Бавария...

 

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails