5.9.21

Помниш ли?!

Помниш ли,

Точно преди десетина години,

Когато най-накрая устроихме дома си.

Бяхме подредили точно така, както разместих сега у дома.

За първи път тогава от години

Изпитах удоволствие,

За първи път от години

Изпитах спокойствие.

Бях стъпила здраво на пода

Глезените ми бяха стабилни.

Ръката ми беше нежна и точна

А главата красива и умна.

Вадех свойто сърце, за да го сложа в скута на детето.

И тогава се появи брат ти.

Светът се сви.

Придоби сивота.

След години майка ти се върна у дома

И вкъщи стана тягосно тясно.

Душата ми полетя.

Ти я подкрепи за гнездото

Но твоята остана не у дома,

Там където твоето е било.

Аз останах сама.

Трябваше ли толкова години

Да си губим времето двамата?!

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails