9.1.23

етер

една от най-предпочитаните думи тук е "сънища". но знай, че, когато сънуваш много, или животът ти е в застой и нищо не ти се случва, или си под стрес.

аз обичам да пътувам в сънищата. те развихрят фантазията ми. чрез тях успявам да пътувам на дълбоко и надалеч. но хиляди пъти бих предпочела реалното пътуване, в което духът ми ликува, душата ми танцува, сърцето ми пише, а мозъкът ми се наслаждава на еликсири.

обичам да слушам сънищата си и когато съм под стрес, защото винаги ме предизвикват с неочакваността си и ми хвърлят ръкавица добре да опозная себе си. такава съм, дадено ми е от звездите, под стрес да откривам истини, до които човек трудно би се добрал. оракул, шаман или някой жрец в хилядолетно минало ми е завещал странно наследство. но на мен ми харесва и аз го обичам. въпросът е какво да го правя днес, когато така настоятелно иска да бъде.

затварям бял лист.

започвам да пиша със сребро.

точките ми ще бъдат полускъпоценни камъни.

запетайките - кристали.

ще ти се обадя, когато привърша.

пожелай ми дълго да се люлея на тази люлка, в която съм себе си.

пожелай ми душата ми да остане момиче с розово цвете в косите...

тюркоазът се измести в ушите. затворила съм очи и те слушам.

пълня слънчевия си сприт с огледало.

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails