24.2.23

Персефона

След съня вървях по улицата и се усмихвах. 

Наоколо мирише на пролет, въпреки че е февруари.

Слънцето е светло като при равноденствие.

Създава усещане на кротък следобед.

Вървя и си мисля за него.

Там, където хората се разделят, звездите събират.

А те ми пошепнаха, че връзката ни е силна, дори и стабилна.

Странно...

Силната съм аз.

Не знам защо ми се пада в този живат аз да съм силната.

Казват, че волята във връзката е на мен. За него - научих другите значения на думата "навязчивый".

Онзи ден авторката на Глина и Сърце беше качила разяснение на думата "воля".

Воля, волим те, обичам те.

Всичко си идва на мястото според звездите: аз съм обичащата, той е навязчив.

Мъжът, който не може да се състезава с мен, но ме ограничава. Под повърхността.

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails