16.5.23

Благодаря ти, черешов цвят!

Месец май се оформя като труден месец. А толкова го обичах.

Винаги през май ме навестяваше от ученическа възраст муза в широкопола роба от розов вишнев цвят.

В май беше Гергьовден, имахме два рождени семейни дни.

Днес именият ден е пуст, рождения ден го отбелязвам само на ум,

Появи се и погребение.

И сърцето ми тръпне.


Не, не тъна в печал.

Нито съм сложила върху лицето си черен воал.

Просто казвам, че сърцето ми остава на дупки.


От моите рани извира само на снопове светлина -

Аз съм стълбът, който носи други!


И разпилявам тежките поли от сочен черешов плод.

Танцьорката в мен все така вилнее и не се спира.

Само от време на време

Притаява дъх,

За да рече безмълвно

На вселената

"Аз продължам да съм с теб!"

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails