4.2.22

Освободих си място за рисуване

Подивяла съм.

По възможно най-добрия начин.

Бих искала така да съм луда, до края,

Даже може би още мъничко повече.

Миналото е някак зад гърба ми,

От както се помня не живея със спомени.

Научих се да не проектирам бъдеще,

То винаги си има своя траектория,

В която оказва се играя вповече.

Дали се научих да бягам

От болката в настоящето

Обаче не зная.

Когато болката те изяжда,

Трудно се движиш

И не можеш да дишаш.

Възможно ли е болка от болката да те избави? 

Може би, да, щом се налага хирургия,

Щом няма съзнание...

Тези дни непозната частица е върната,

Не зная как да я нарека,

Имаше я за малко преди 22 години,

И може би, преди още шест...

Но днес съм далеч по-богата - 

Нося със себе си и 18-годишната мен...

Вчера

У дома си освободих

Място за рисуване!

Хайде,

Време е десетгодишното да расте!

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails