7.2.22

Снимка на момиче със сини очи

Днес следобед изпитах страшно странно усещане...

През стената ми в всеизвестната социална мрежа мина снимка на момиче.

Какво толкова - ще кажете - и сте прави, не за първи път минават снимки на момичета през стената ми. 

Момичето беше на възраст около 20 години, може би. Може и повече, какво значение има...

Тъмна коса, бретон и сини очи...

Нищо специално, въобще не шикозно, нито сладко, даже напротив - мъничко угнетено..

Но ме докосна!

Помислих си за дъщерята, която можех да имам, а нямам.

Странно... Това желание отдавна трябваше да се е превърнало на стопен сняг, преди десетина и повече лета. Аз имам деца и това е важното!

И въпреки това, очите ми се насълзиха.

Докосна ме.

Не знам за кого се напоиха очите ми... За нея, която я няма, за момичето от снимката или... за самата мен...

Вероятно бих изглеждала така - ако бях изоставена със сини очи...

Аз наистина можех да имам поне още едно дете...

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails