14.12.22

Бяла памет

Водата е във въздуха

Въздух има и във водата.

Земята съдържа вода и въздух.

Водата разтваря земята.

Огънят ражда.

И унищожава.

Той е преродител.

Преобразувател.

Трансформиращ фактор.

Водата гаси огъня.

Огънят изхабява водата.

Водата се ражда пак.

От въздуха.

Въздух може да има там,

Където има земя.

Огънят може да гори във въздух.

Огънят се е родил от земята.

И земята се ражда от огъня.

Четирите сили образуват нищото.

И раждат всичкото.

Дисбалансът води до взрив, хаос и нови вселени.

Нищото се ражда от баланса.

Коя е първата сила?

Раждащата?

Огънят.

Земята.

А после?

Четирите са.

Нищо не се получава от една единица.

(Тя е само израз на първия.)

Чудя се след огъня и земята,

кой елемент е на ред:

Въздухът или водата.

Водата е последна.

В нея се ражда живота.

Има твърде много сухи планети.

Трябва си представя, че съм Бог,

За да подредя карта

и открия удоволствието,

което Той изпитва,

в самотната му игра да подрежда света. 

Материята е твърде висша,

аз съм от кал,

но съм неговото подобие,

за да опитам.

Колко полезно може да ми е познанието на човечеството,

Трябва да откривам Познанието

по свой път

за да дам живот на искрата за друг...


#осъзнато #осъзнавано

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails