6.12.22

Скъпоценни метаморфози

Странно. Бързо преминавам през камъни. Преди няколко месеца сложих любим тюркоаз. Заради любимото слънце рядко обримчвам щитовидната си жлеза с друг символ или метал, освен среброто. 

Разходих се няколко месеца с истинността, непорочността и неподправена любов на тюркоаза.

Скоро, може би преди седмици съвсем спонтанно сложих един от най-красивите си пръстени, този със зеления изумруд. Пак на истинност, магични способности и любов, макар и по-зряла. Засилих, очевидно сърдечната чакра - стига съм подсилвала това говорене в петата, че се превърна на крещене ;)

Влече ме към моя любим аметист...

Но днес не очаквано и за мен смених смарагда с рубин... Кой не бях слагала от годините на ожесточена борба да имам второ дете...

... И сега е ожесточена борба...

Раста в твърдостта, нали?! 9 по скалата на Моос. Отговаря на огъня - моят елемент по натална карта. Но твърде много огън на едно място винаги е било опасна ситуация. Предвид енергийното ми изчерпване - най-вероятно се нуждая точно от огън, в огъня.

Активирам коренната чакра...

Утре какво ли ще бъде? Кой минерал и кой цвят?

И си мисля, че преди да започнеш да третираш третото си око задължително първо трябва да си свързал добре със земята!

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails