13.12.22

Писмо до мен

И стана чудото.

Сърцето води мозъка.

Не емоцията,

А топката при слънчевия сплит.

Тя е особена генетична мъдрост.

Бях обречена цял живот:

Умът ми да търси пътя към сърцето.

Емоции и разум работеха отделно

Уж имаше мост, но той бе по-скоро

Деликатна нишка.

Съвсем друго е.

Не случайно всички магове събират енергийната си сила 

На нивото на сърцето

Тя не се изстрелва от очите, не и от челото,

А се изтегля от нивото на слънчевия сплит.

Умът работи в права линия.

Пътят му може да е много начупен,

Но движението е на отсечки, праволинейно.

Слънчевият мозък действа на капки вода.


Много интересен знак нося:

Животът се е зародил във вода,

Но водата стъпва на сушата.

Козирозите са владелците на метаморфозите.

Това е еволюция и прогрес в едно, адаптивност и реформаторство в крачка от океана по твърдината. Рогата правят връзка с небето... Не случайно този образ не е с лапи, нито с ръце и стъпала, а с копита. Ние сме и проводници.

Имам още много да намирам.


Слънчевото сърце е работило. Капка по капка е рисувало пътя.

Формите, които носят щрихите, не се осъзнават в началото.

Пътят се вижда после. 


Водата завладява ума ми.

Очите са движение. От дълбокото, далеч напред във времето.

Тюркоаз са. 


Образите идваха пусти.

Като въздух, който не можеш да пипнеш и да усетиш.

Водата дава смисъл и послание.

Искрата се мотивира.

Скоро огънят ще започне да действа.

Земята ще роди силен глинен съд.

Искам да е изящен!


Ще надникна в ума им!

Аз съм по-примитивна.

Едва ли ще ги стигна.

Но аз съм особена птица.

Аз съм сокол.

Соколът вижда отвисоко

И под линията на водата!


Мъдростта е нещо, с което си родом.

Тя е Дар, предназначен от Бог към теб.

Не е за всеки, носи товар.

Но свещен!

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails