30.1.22

Необяснимото има своите логични причини

Сигурно, ако бях малко по-незнаеща щях да си помисля, че у дома има полтъргайст или признак на мой близък се опитва да ми каже нещо... Като се замисля, всичко е възможно, тъй като познанията ни за света все още са твърде ограничени и са подчинени предимно на сетивата ни, с които сме свикнали да боравим от хилядолетия и малкото познания, които можем да съхраним в паметта си...

Всичките си сетива ли знаем обаче, е въпросът, който поне от 10 клас ме е оставял любопитна към необяснимото...

А и физиката все още е наука, която твърде малко се използва в съзнателното и логично разбиране на нещата...

Хубаво е поне, че имам някакъв досег с медицината, та лично мога да си обясня някои странни явления, за да не претендирам за място по едни канали в нощно време...

В петък следобед, целия следобед ми "играеше окото", дясното. Рядко ми се случва да ми играе око и никога толкова дълго, осезаемо и постоянно. По принцип невинно и отминаващо от само себе си оплакване, което ако не ме беше затормозило толкова време едва ли щях да запомня. Преди това обаче се беше случило и нещо друго. На десктопа на лаптома показалецът саботираше работата ми, като "играеше" и движеше страницата ми ту нагоре, ту надолу, без да мога да управлявам удачно движението ѝ.

Първоначално помислих, че проблемът е в мишката ми, която ползвам от много години, тип безжична, и отдавна трябваше да сменя по препоръки на знаещи, като "изхабяваща се" - нещо малко необяснимо за мен.

Естествено, при играенето на показалеца ръката ми беше на мишката, но не съм сигурна, че всеки път пръстът ми натискаше бутона ѝ, дори отмествах ръка. Търсех боклуче, което би могло да повлие на бутона, но поне повърхностно не открих такова. Проблемът го нямаше при изключване на мишката и ползване на тъчпада, но редакторската работа през него е... ужасно тромава и почти невъзможна. 

Дясно око, десен показалец - игра на екрана: някак нещата опират до въпрос на нерви и спазми... 

Излишно е да споменавам почти, че "проблемът" с нежелателното движение на картината по екрана изчезна, когато и окото спря да играе.

Ще гледам да си набавя витамини и особено магнезий, иначе като нищо ще започна да си говоря със скрити сили или да се взема за екстрасенс ;)

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails