9.6.21

Надграждане на себе си

За две години пак съм пораснала.

Направих забележка на човека точно обратното на манталитета ми отпреди две години.

Чета реплики от разговори тогава и се изумявам: колко си приличаме сегашното той и предидвегодишното аз.

Сблъсъкът помежду ни ме кара да анализирам ситуацията.

Бързо намерих една истина.

Втората, я напипвам.

Третата ми се изплъзва, защото ужасно, ужасно ми се спи.

Относно причините:

Първата се нарича опит и атмосфера, в която си отгледан. Негативизмът, подценяването и пренебрегването са ужасни бичове на живота. Те се прокрадват и в невинните ти въпроси.

Втората се нарича квалификация, специализираност на уменията. Е, уви, трябва да ги използваме и в личния си живот. Понякога няма отпускане!

Третото, имам да го уча. Дано го открия...

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails