22.7.22

Как да компенсираш недостатъците на природата?

От време на време потхвърлям репликата, че най-ощетени заради физически характеристики от компания за ниските мъже и високите жени :)

Обаче онзи ден вечерта едва не се сблъсках с един мъж, който нагледно очевадно с цялото си същество и дълга аура показа, как човек винаги може да компенсира недостатъците на природата и насочи енергия и на останалите в избрана от него посока.

Мъжът го усетих още преди да го видя, иззад ъгъла, уверявам ви! :) Нисък. Може би поне 2 глави по-нисък от мен, а аз съм висока жена, нали разбирате естествено нисичките хора излизат от полезрението ми нищо, че вече 20 и кусор години се занимавам с деца, вече имам схващане във врата...

И какво виждаш?! Срещу теб върви буквално мъжка русалка, мачо, котенце, тигър... Дълга, свободно пусната под раменете коса, брюнет, леко матова кожа, разгърдена риза, от която погледът ти е избит с твърда оформена мъжка гръд и загатнат корем на плочки. Толкова широки плещи не съм виждала и у далеч по-високи и едри мъже. Рамене - талия, бицепси, хипнотизираща походка на мъжка едра котка. Антонио Бандерас може да завиди хиляди пъти. Флуидите ги улавяш още преди да го видиш!

Ще ми простите, че се зазяпах и че едва не залитнах в детската въртележка, то беше неизбежно, моето право на желание беше отнето, просто всичките ти сетива се приковават -така внезапно мина покрай мен този бриз, а определено бих казала, че съм жена, която трудно се отдава на хормоните, а предвид годините трудно ме вчеталяват такива физически дадености, освен с естетичната си страна... ;)

Е, този мъж може да има всекиго, който поиска - лепваш се като нощна пеперуда на крушка! 

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails