24.11.22

"Драконова жена"

Днес беше богат ден. Точно като за деня на благодарността. Би трябвало и ние да имаме този официален празник, за да се научим първо да благодарим. И после да прощаваме. Първото е много по-креативно и смислено. При второто чистиш вече налична болка.

Когато в живота ти няма сериозна мъжка фигура, да не кажа силна, понякога ежедневието ти е благосклонно да ти поднесе срещи с мъжки фигури. Обичам мъжете, харесвам ги, с рационалния им начин на мислене, с опита им да покровителстват, да бъдат опора, да носят отговорност, да строят планети...

Днес психологът да детето ми се "накара". Хубаво е мъж да те "насмотае". Хубаво е да настоява да играеш повече женска роля... И си мисля, Боже, ако на мен ми се карат и изискват корекция само за това - основното, не отричам - как съм оцелява аз. И за да докаже денят правотата си, вторият мъж с невероятно внимание и сладкодумство индиректно ме насочва към същото - Боже, как въобще съм оцеляла и съм се справила, като тези проблеми показват, крещят същите дефицити довели разговора с първия. И третият мъж ми доказва, че имаш цена, заради всичко, което е склонен да ти предложи, с план и организираност, които само един Козирог, и частично Скорпион, може да оцени :)

Хубав ден. Обожавам мъжете.

Започвайки със синовете ми.

Не случайно раждаш деца от един или друг пол - просто чрез тях научаваш света и допълваш своя пъзел.

Хубаво е да си Драконова жена!

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails