28.11.22

Сърдита съм ти!

Сърдита съм ти.

Да, сърдита съм ти.

Аз, която не се сърдя.

Сега, когато трепетите си отидоха

И остава в мен единствено Духа ми.

А той, той е друга стихия,

Още съвсем непозната,

Или тъкмо обратното.

Знаеш ли защо ангелите завиждат на хората? -

Каза ми го една Самодива:

"Защото на хората им се случват неща."

А на теб случват ли ти се, седейки само в твоята траектория?

?

Да, сърдита съм ти.

Ти отново си сам.

А аз отново съм делнична.

Можех да те поема на крилата си,

Ако беше позволил на душата ми още мъничко да лети.

А ти дори не се вгледа

В цвета на очите ми, 

Не попи

От росата по тялото ми в ранните сутрини.


Три години и казват минава,

А когато остане

Значи е универсално.

Твърде много дни в живота ти 

Остават в плен на мислите в главата ти,

Докато животът ти минава в някакви избори...


Не знам дали отново бих се влюбила в теб

Знам само че винаги мъничко скришом от мен

теб ще обичам.


Поглеждам жълтата топла керамика

И се усмихвам.

Вдигам глава към рафтчето с книги

И виждам лика ти,

И пак се усмихвам.

И после отлитам

В гората, където ме чака друга история

С малко тюркоаз по ръбовете

Точно там откъдето се пие.

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails