22.8.21

Ом

За първи път приключвам връзка (ако въобще може да се каже така) с яд. Странно чувство. Чудя се дали правилно го разпознавам. Разочарование - не е, бях твърде наясно с нещата. Тъга - вероятно има малко, но не е основното. Защо тогава го има гнева - кога човек изпитва гняв? Аз поне, когато съм недооценена, несправедливо обвинена, когато са преминати всякакви граници -  общи норми и лични... Пак не познавам достатъчно себе си. 

Опитвам се да се успокоя. Това Ом е толкова трудна работа понякога. 

Затваряла съм врати невинаги, когато съм искала, повече - защото е трябвало. И тази врата не искам да затворя, но е случаят, в който се налага най-категорично. 

Това мое обичливо сърце докъде ще ме доведе... 

И всичко идва от надеждата, че все пак има шанс да намериш своя човек. Толкова ли е невъзможно съвпадането?! 

Оммммм... 

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails