23.8.21

Когато Огъня срещне Въздуха :)

Последния път, когато направих опит да се откъсна от него, изпитах действителна болка. В гърдите. Около слънчевия сплит. Имах чувството, че умирам. И вероятно бе така. 

Разделяла съм се и с други. Хора, които съм обичала, или ценяла, но никога чувството не е било така метежно. 

Твърде неадекватно чувство. 

Но те винаги са ирационални и такива трябва да бъдат, за да си жив и истински. 

Върнаха ме очилата. 

Този път не съм забравила нищо. 

Даже имаше и сценарий, който все пак бях оставила отворен, заради чувствата, разбира се - трябва да си ги призная... 

Аз вярвам в Бог. 

И смятам, че съм негова галеница... 

Никога повече няма да се пазаря за чувства. Аз съм Единица, Огън, и най-голямата ми сила е, че мога да обичам! 

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails