13.9.22

На път

Край. Сърцето ми натежа

И затвори клепачите на очите ми.

Душата ми пак някъде тихо се свря

Като блудница някогашна

В килер заточена

В бели ръкави.

Крайниците ми жестоко охладняха

Този път

Ноктите ми дори посиняха.

Чувам само своето 

Туп-туп

И някакъв странен

Шум във ушите.

Покрила съм хоризонта с пелена.

Главата и без очи

Знае посоката

Стъпките ми сами

Пътя прокарват.

Пространството наоколо лепне

Като безстопанствена паяжина виси.

Ръцете ми все още някъде се надигат в проекция,

Готови да галят и да прегръщат.

В този миг

Чувам от някъде ехо:

"Обичам те, мамо!"

И обличам пейзажа със цвят.

Не бих искала

Той да види това огледало,

Още е твърде малък

Да разбере

Как от калта

Се изграждат

Домове.

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails