29.9.22

Имам задача

Тя се роди! Тази нощ. Не знам къде, но знам, че бях потънала много надълбоко, до болезнени етажи. Повърхностните сънища ги хванах. Даже се събудих. Помня нещо от тях. Винаги е свързано със загуба и търсене на нещо по Златна река зад Град в планината, до който си стигнал неусетно.

Да, в първия сън сънувах Сестра си. От толкова години несънувана. Даже бих казала въобще. А сега беше толкова материална и истинска. И естествено се събудих. Щяхме да пътуваме с нея, уредих на летището да дойде с мен на семинара екскурзия. Даже града помня. Даже още съм изпълнена с благодарност към лицето направило възможно това уреждане... И се събудих, разбира се.

После беше сънят с реката - който въпреки златните цветове беше толкова тъжен, с голяма празнота в сърцето и хъс да намериш загубените родители и възстановиш загубеното семейство, усещайки че е нещо невъзможно. Хем, бях аз, хем, не. С мен беше брат ми, който приличаше на детето ми... Много странно припокриване на образи. Но паметта толкова може да предаде от материята на сънищата - припокрива образи, създава фантасмагории и небавилица, а нещата са толкова прости и прозаични...

Събудих се изтощена. Тежко пътуване беше тази нощ. И с мисли по онзи, който събуди Аметистовата принцеса.

По пътя за училището и връщайки се от него - започнаха да нахлуват в главата ми "сили".

Раждането е болезнен процес. 

И вероятно така трябва да бъде.

Това е спонтанен процес. Нагласен ли е, някак част от истинността му се губи. Само в болката жената се превръща в майка.

След раждането трябва да приласкаеш, сега - да прикоткаш, за да опитомиш всички тези сили и духове да можеш ги събереш в едно изотерично и материално тяло.

Имам задача!

Дай Боже да успея :)

Процесът е дълъг.

Благодаря ви, момчета!

Друго си е да си имаш кармични звезди ;)

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails