5.7.22

След всяко падане ставаш по-силен

Успявам. Успявам да се дистанцирам от себе си. Знаете ли колко важно умение е да се наблюдаваш отстрани, когато животът те почне с неговите шамари?

Едва ли е възможно да го правиш хладнокръвно, трябва и да си изживееш емоцията, да я признаеш, да я пуснеш от себе си да се разбива в стените отсреща, защото само така показваш сила и защото само така после може да намериш миг покой.

Покой, който да ти даде възможност за раждане отново като феникса - от пепелта се раждаме по-силни, по в мир със себе си.

Събуждам се.

Събуждам се и от мен се отстраняват стотици отломки втвърдена кал, които са се опитали да ме покрият. Аз не съм глинена фигура,  нито съд...

Вътрешното ми аз изгрява отново след нощта

И заявява

Същността си!

Никога не съм била по-уверена в желанията си!

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails