23.11.21

Паника на средна възраст. Пред-предпоследна криза

 Очаквайте скоро :)

Благодаря за разбирането, че публикувам заглавие без текст. Идеята ме взриви спонтанно тази сутрин. Ако не публикувам заглавието сега явно, текстът може да остане ненаписан, а не искам. Този текст трябва да го има! И това ще ме задължи да дам на себе си своето!


При мен се оформиха ясно две стъпки, които трябва много съзнателно да планирам. Тук нямам предвид основната, която трябва вече да започна и ме изгаря отвътре. Животът налага обаче да подредиш и ежедневието прагматично. Аз съм щастлив човек.

Раздрусването ми през последната година дължа на един човек. Не, не го е направил съзнателно, нито за мен. Това е от мен. Преживяванията са мои. Но съм благодарна. Аз рядко попадам на хора, които могат да ме разтърсят. Вероятно в това се изразяват и кармичните срещи/връзки. Кармичните срещи и връзки винаги са нещастни в битието. Но за един писателски дух те са извор!

Благодаря ти, Христо!

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails