22.11.21

Внимавайте връзките състаряват

Знаете ли, че има външен индикатор за качеството на една връзка между двама души? Направило ли ви е впечатление, че след като се съберат двама души наддават на килограми... Шегувам се! Въпреки че напълняването, особено с течение на времето при двама семейни е често явление, но в никакъв случай не задължително - все пак има не малко случаи, когато двамата се вталяват.

Думата ми сега е за разминаването във външните белези при двамата партньори. Събират се двама души и след време единият напълнява, или залинява, или губи свежестта си, погрознява, някак бързо се състарява. Докато при другия този процес не се наблюдава, напротив той цъфти, изглежда добре, със самочувствие, любимец е в компания или на работното място...

Е, повече от показателно е, че единият страда в тези отношения, те са непълноценни за него, възможно е да са токсични или дори опасни...

Преди много години един от шефовете ми, който беше свидетел на събирането ми с най-дългогодишния ми партньор, без притеснение като мъж, обичащ жените директно ми каза: "Ти спря да се усмихваш. Сериозно се замисли за тази връзка." Отхвърлих репликата, запратена в кошче с етикета "наглост", но я помня до ден днешен. Шефът ми не ме познаваше твърде много. За мен тогава работата беше лесна, което и бе една от причините за постоянно ведрото ми настроение, широка усмивка, звънък глас и закачливо поведение. НО аз добре си се знаех - меланхолична, амбициозна, мрачна, упорита, сериозна, критична... Почти пълен антипод на представата, която бях създала за себе си. Трябва да уточня, че не бе нарочно. Тази АЗ просто си е част от безоблачната мен ;), но далеч не най-тачената от самата мен. Признавам, че съм я "викала" и повече ми е помагала в трудни за мен периоди, когато е трябвало да превъзмогна някаква силна болка, за която не съм намерила някакво рамо за миг до себе си. Тя е и таза, която могат да видят хора, спечелили сърцето ми и дали ми свобода, с които споделяме някакви красиви моменти и нямам предвид само интимни.

Подобно явление го има и у други. Възможно е много по-често да се намира при жените, отколкото при мъжете. Те обикновено замаскират трудните си периоди със сдържаност и недостъпност или суровост и деспотичност, възможно е и с алкохолизъм, разбира се.

Не искам в момента да навлизам в дълбокото по темата.

Само искам да загатна, че ако една жена погрознява или бързо се състарява в една връзка, като изключим вариантите за заболяване, проблеми на работното мястото, с деца или други близки, е да не е щастлива във връзката си и партньорът ѝ да упражнява волно или неволно вредно влияние върху нея.

Независимо дали сте жена или мъж, избирайте си партньори, при които не остарявате и се радвате на добро самочувствие! Гледайте се в огледалото. И не отхвъляйте напълно репликите на доброжелателни хора около вас, ако маркират негативна промяна в излъчването ви.

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails