30.11.21

Всъщност, какво му трябва на едно момиче, а на едно момче?

Успях да се погледна с други очи.

Заиграх се със слънцето.

Сякаш беше в косите ми,

Не, може би във очите ми,

Или сърцето...

Какво значение има, когато съм слънцето?

Заиграх се със тонове,

Нахвърлени, ей, така от вселената,

Опитах се да разпозная мелодии,

Намирах една, после и друга.

Миг, заставам на пръсти

И правя пирует

Като танцьорка,

Облечена в тюл.

Не ми е нужен отскок,

Аз просто летя

От облак на облак,

От планета на остров.

Мисля си, след като съм толкова далече

С какво твоят свят би бил сходен на моя?

Всъщност, с нищо на пръв поглед.

Ще откажеш

Да разбиеш това съвършенство,

Което няма как да докоснеш.

Или пък може моето слънце

да привлечеш, 

за да разбиеш мрака в твойто сърце.

Всъщност, какво му трябва на едно момиче,

Което си играе с малко планети?

Еми, просто да тича,

И показва ти:

"Виж! Днес какво сътворих!"

Ей, момче,

Отвори си очите - 

Запитай се всъщност,

Какво му трябва на едно момче?

Не е ли същото -

Да те подкрепят с криле?!

Няма коментари:

Translate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails